وضعیت قرمز بورس هم‌چنان ادامه دارد

شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با ریزشی ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحدی به ۱ میلیون و ۹۹۳ هزار واحد رسید. همزمان، شاخص هم‌وزن نیز ۴۲۰۰ واحد کاهش یافت.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افتی معادل ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد به رقم یک میلیون و ۹۹۳ هزار واحد رسید. همزمان، شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهشی ۴۲۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۶۱ هزار واحد نزول کرد.

در این میان، نمادهای «شستا»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر را در کاهش شاخص کل بورس داشتند، در حالی که نمادهای «آریا»، «فزر» و «شاوان» در شاخص فرابورس بیشترین تأثیر را بر جای گذاشتند. همچنین، نمادهای «ذوب»، «وبملت» و «فولاد» به عنوان پرتراکنش‌ترین نمادها در بازار بورس شناخته شدند، در حالی که در بازار فرابورس، «فزر»، «حسینا» و «کرمان» به همین ترتیب در صدر قرار گرفتند.

ارزش معاملات خُرد امروز، اول آبان ۱۴۰۳، به ۲۶۰۰ هزار میلیارد تومان رسید. نکته قابل توجه این است که سرمایه‌گذاران حقیقی در این روز حدود ۱۱۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز، ۶۱ نماد در محدوده مثبت و ۳۸۵ نماد در محدوده منفی به فعالیت خود ادامه دادند. در فرابورس نیز ۹۰ نماد مثبت و ۲۶۰ نماد منفی بودند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.