قتل در عالم مستی؛ دوستم برای زنم مذاحمت ایجاد کرد به او حمله کردم

متهمی که مرد جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس کشیک قتل راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد جوان ۲۳ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری با دوست خود در یکی از پارک‌های جنوب تهران به قتل رسیده است.

بدین ترتیب کارآگاهان خیلی زود خانه و پاتوق‌های‌ قاتل فراری را هدف تعقیب و مراقبت نامحسوس قرار دادند و عامل این جنایت را هنگامی که قصد داشت وارد خانه یکی از اقوام خود شود، در طی عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: من و مقتول از دوران کودکی با یکدیگر دوست بودیم. روز حادثه در یکی از پارک‌های جنوب تهران در حال مصرف مشروبات الکلی بودیم که همسرم پیش ما آمد. حالت طبیعی نداشتم اما در یک لحظه احساس کردم مقتول قصد دارد تا برای همسرم مزاحمت ایجاد کند. به‌خاطر همین موضوع با او درگیر شدم و در جریان نزاع با یک ضربه چاقو دست به جنایتی هولناک زدم.

پس از این اعترافات تکان‌دهنده، کارآگاهان مأموریت یافتند تا با اقدامات گسترده اطلاعاتی تحقیقات خود را درباره این جنایت ادامه دهند.

متهم با قرار بازداشت موقت تا روز دادگاه به زندان اعزام شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.