رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی از آمادگی خود برای حمله احتمالی زمینی به لبنان خبر داده، رسانه‌های عبری نسبت به گرفتار شدن در «تله حزب‌الله» هشدار دادند.

مهر نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که برای حمله زمینی احتمالی به لبنان آماده می‌شود، در حالی که رسانه‌های صهیونیستی تاکید دارند که آغاز حمله زمینی به لبنان، به معنای گرفتار شدن در «تله مرگ» خواهد بود که حزب‌الله آماده کرده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» به آنچه ممکن است برای ارتش رژیم صهیونیستی در صورت آغاز حمله زمینی به لبنان رخ دهد اشاره و اعلام کرد که این حمله مانند افتادن در «تله مرگ» خواهد بود که حزب‌الله برای آنها آماده کرده است.

به نقل از وبگاه المیادین، این گزارش پس از آن منتشر شد که ارتش رژیم صهیونیستی از آمادگی برای آغاز حمله زمینی به لبنان خبر داد و اعلام کرد که دو لشکر ذخیره برای انجام «وظایف عملیاتی» به جبهه شمالی فراخوانده شده‌اند.

اما این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که با وجود انتقال نیروهای نظامی و ذخیره رژیم صهیونیستی به مرزهای شمالی، از جمله لشکر ۹۸، هنوز آمادگی فوری برای ورود زمینی به لبنان وجود ندارد.

رتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته شدیدترین و گسترده‌ترین حمله خود به لبنان را آغاز کرده است.

حزب‌الله نیز توانسته است با استفاده از توان نظامی و جنگ‌های چریکی، ارتش رژیم صهیونیستی را دچار شکست‌های سنگینی کند و این بار نیز به نظر می‌رسد که در صورت حمله زمینی به لبنان، صهیونیست‌ها با مقاومت شدید و تله‌های مرگباری روبرو خواهند شد.

مذاکرات برای آتش‌بس ۲۱ روزه میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان به پیشنهاد آمریکا و فرانسه پس از تشدید درگیری‌ها در جنوب لبنان و حملات گسترده ارتش این رژیم به مناطق مسکونی و زیرساخت‌های این کشور آغاز شده ولی همچنان به نتیجه‌ای نرسیده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.