بازی فوتبال پرسپولیس – ذوب آهن/ ارتش سرخ آماده تاج گذاری

تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، در شب دوم از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

شاگردان یحیی گل محمدی که قهرمانی خود را در این مسابقات قطعی کرده اند، پس از پایان این دیدار جام قهرمانی را دریافت خواهند کرد.

قهرمان لیگ برتر هفته گذشته برابر نساجی مازندران به یک تساوی دست یافت. پرسپولیسی ها بعد از قهرمانی به دنبال شکستن رکورد بیشترین امتیازات در لیگ برتر هستند و آن‌ها قصد دارند با برتری برابر ذوب آهن یک گام به رکورد شکنی نزدیک‌تر شوند.

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

تیم ذوب آهن باید ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس بدست آورد تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد و از انتهای جدول رهایی یابد، ذوبی‌ها کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند.

همچنین جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن چند روز پیش از این تیم کنار رفت و احمد جمشیدی به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

محمد نژادمهدی بازیکن ذوب آهن به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.

کوپال ناظمی به همراه محمدرضا ابوالفضلی، علی میرزا بیگی و ایمان کهیش تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و بهرام مهر پیما ناظر این بازی است.

در دیدار های آغازین هفته بیست و هشتم تیم های استقلال تهران و شهرخودرو خراسان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و سپاهانی ها با یک گل مغلوب نساجی مازندران شدند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.