استاندار تهران: خبرنگاران در شرایط کرونا وزنه محکمی در آگاهی رسانی بودند

استاندار تهران با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در امر آگاهی بخشی، 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از ایسنا، متن پیام انوشیروان محسنی بندپی به شرح ذیل است:

“ن و القلم و ما یسطرون”

آن هنگام که ذات باری تعالی قسم را ارزانی قلم کرد، رسالتی عظیم را بر دوش پیامبران، انبیاء و پیروان آنها نهاد و این گونه بود که در طول ادوار مختلف تاریخ روایتگری اهمیت مضاعفی در انتقال تجربیات نسل های مختلف بشری یافت و این رسالت اکنون بر دوش خبرنگاران و فعالان عرصه خبر قرار گرفته است‌.

خبرنگارانی که با شور و شعور دغدغه مندی مردم را دنبال می کنند و با پیگیری این مطالبات، تلنگری بر جهت دهی به اقدامات مسئولان هستند، بیداردلانی که خواب از چشم های خفته می گیرند تا روشنی بخش دل های مردم سرزمینشان باشند.

چه رسالت بزرگی را بر دوش دارند وقتی که قلم هایشان، نگاهشان و آنچه به رشته تقریر درمی آورند، می تواند همراستا با منافع ملی و همقدم با مردم باشد، در هر شرایط، حادثه و اتفاقی پیشگام می شوند تا ضمن تنویر افکار عمومی خط بطلانی بر هجمه های دشمنان این سرزمین بکشند.

در شرایط کرونا نیز خبرنگاران وزنه محکمی در آگاهی رسانی بودند تا جهت کمک به بخش سلامت کشور و مدافعان سلامت با اطلاع رسانی دقیق، به موقع و شفاف مردم و مسئولان را نسبت به وظایف خود آگاه نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز منادیان شور و شعور جامعه، سرافرازی و سربلندی شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم، امید که قسم خداوند بر قلم هایتان پایدار باشد.”

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.