آمار عجیب کالدرون در تقابل با مدعیان

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دعوت کالدرون و برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس برای حضور در جشن قهرمانی این تیم واکنش شدیدی نشان داد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از خبر ورزشی، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود با مهدی رسول‌پناه، در یک ملاقات رسمی عصبانیت خود بابت سفر گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ به ایران را عنوان کرد. او می‌گوید وقتی بازیکنانش بابت عدم دریافت مطالبات خود شاکی هستند، وقتی برانکو و کالدرون از پرسپولیس شکایت کرده‌اند و می‌خواهند پنجره نقل و انتقالات را ببندند و از این باشگاه امتیاز کسر کنند، وقتی باشگاه حتی پول رعایت کامل پروتکل‌ها را ندارد و بابت هر بار سفر و استفاده از پرواز چارتر، بدهی به بار می‌آورد، چطور رسول‌پناه می‌گوید از کالدرون و برانکو دعوت کرده و می‌خواهد آن‌ها به ایران بیایند تا در جشن قهرمانی بدون حضور هواداران شرکت کنند.
این وضعیت برای یحیی غیر قابل تحمل بود تا اینکه او لب به سخن گشود و اعتراض سرسختانه‌ای داشت. حتی شنیدیم در جلسه با رسول‌پناه این جمله را به زبان آورده که «همین کالدرون، در نیم‌فصل اول، به همه مدعیان باخته بود!» جمله‌ای که عین واقعیت است و امکان داشت در صورت ادامه فعالیت در نیم‌فصل دوم، حتی صدرنشینی و تمام افتخارات و پایه‌ریزی برانکو برای موفقیت‌های ادامه‌دار پرسپولیس در سال‌های بعد را نابود کند. کالدرون شخصیتی داشت که اکثر بازیکنان پرسپولیس را شاکی و عصبانی می‌کرد. آن‌ها می‌گفتند این مربی آرژانتینی با صحبت‌ها، تمرینات و حتی تعویض‌هایش همیشه بین بازیکنان اختلاف ایجاد می‌کرد و به همین خاطر، وضعیت روحی آن‌ها بد بود. بازیکنان هم با نتایج نزدیک و به خاطر ترس از هواداران، در دیدار‌های پیاپی به پیروزی می‌رسیدند.
منظور یحیی، شکست تیم کالدرون مقابل تراکتور، سپاهان و شهر خودرویی بود که شخص یحیی هدایت آن را بر عهده داشت.
کالدرون با نتیجه یک بر صفر در تبریز به تراکتور و با همان نتیجه در مشهد به شهر خودرو باخت، اما اوج هنرش، شکست برابر سپاهان با حساب ۲ بر صفر و نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی تهران بود. بعد از آخرین شکست برابر تیمی که مهدی تارتار هدایت آن را بر عهده داشت، شرایط برای کالدرون به قدری سخت شد که اطرافیان محمدحسن انصاری‌فرد اعلام کردند اگر در اصفهان مقابل ذوب‌آهن ببازد، قطعاً برکنار می‌شود ولی از همان زمان، کالدرون توانست ۹ بازی را با برد پشت سر بگذارد و در نهایت از پرسپولیس جدا شد.
طعنه سنگین یحیی به کالدرون در جلسه با رسول‌پناه، دلیل مهمی داشت؛ یعنی اگر کالدرونی که شما می‌خواهید برای جشن قهرمانی دعوتش کنید، در پرسپولیس می‌ماند، شاید باز هم به مدعیان می‌باخت و اصلاً کار به قهرمانی نمی‌کشید.
دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.