اسکوچیچ با همه مربیان لیگ برتری ملاقات می‌کند

مدیر دپارتمان تیم های ملی گفت: بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته میان فدراسیون و سازمان لیگ، برگزاری نشست‌های مشترک میان سرمربیان لیگ برتری و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از ایرنا، «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با هومن افضلی سرمربی پارس جنوبی‌جم دیدار و گفت‌و گو کرد.

این ملاقات در ساختمان پک برگزار و طرفین درباره شرایط فوتبال ایران و همچنین شرایط تیم پارس‌جنوبی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

«مهدی خراطی»مدیر دپارتمان تیم های ملی درباره این ملاقات اظهار داشت: بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته میان فدراسیون و سازمان لیگ، برگزاری نشست‌های مشترک میان سرمربیان لیگ برتری و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این جلسات در راستای هم افزایی و تبادل نظرات فنی میان سرمربی تیم ملی و همکارانش با سرمربیان ارزشمند باشگاه ها برگزار خواهد شد.

مدیر دپارتمان تیم های ملی خاطرنشان کرد: جلسه امروز دراگان اسکوچیچ در همین راستا بوده و در روزهای آتی نشست های مشابه با سرمربیان دیگر لیگ برتر تداوم خواهد یافت. امیدواریم ره توشه چنین جلساتی در نهایت کمک به فوتبال ملی در ابعاد مختلف و همچنین افزایش سطح کیفی در عرصه رقابت های باشگاهی باشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.