معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: پیام خوبی از کالدرون گرفتیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نگران کسر امتیاز در پرونده منجر به محکومیت پرداخت طلب گابریل کالدرون نیستیم چرا که این مربی به ما پیام خوبی فرستاده است.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از مهر، مهدی خواجه وند  درباره محکومیت جدید باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون گفت: آقایان مدیر باشگاه باید پیش بینی امکان پرداخت مالی به طلبکاران خارجی خود را داشته باشد. من وظیفه رسیدگی حقوقی به خواسته های مسئولان باشگاه را دارم و طبق آن نیز عمل می کنم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره روند رسیدگی به بدهی جدید ۷۴۵ هزار دلاری سرخپوشان از سوی فیفا گفت: آقای رسول پناه بطور جدی  دنبال مصالحه با طلبکاران هستند. پیام خوبی هم از کالدرون دریافت کرده ایم. دنبال مصالحه هستیم. ضمن اینکه در فرصت موجود که فیفا در اختیار قرار داده، تقاضای گراند (گردش کامل) رای را می کنیم و اگر به توافق یا نتیجه لازم نرسیدیم اقدامات بعدی را برای این پرونده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نگران کسر امتیاز در این پرونده نیستیم.پس از دریافت گردش کامل رای، می توانیم در طول ۲۱ روز اقدام جدید را برای شکایت به این حکم انجام دهیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.