«زن‌ها فرشته‌اند ۲» با دو فیلم دیگر اکران می‌شود

سه فیلم سینمایی از ۲۵ تیر ماه در سینماهای کشور اکران خود را آغاز خواهند کرد و دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف ۲» نیز به اکران خود در سینماها ادامه می‌دهند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از برنا، شورای صنفی نمایش در تازه‌‌ترین تصمیم خود مقرر کرد فیلم‌های سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان در گروه ماندانا، «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند در گروه ایران و فیلم کودک «پیشی‌میشی» ساخته حسین قناعت در گروه بهمن در تاریخ ۲۵ تیر اکران شوند.

«زن ها فرشته اند ۲» به تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش فیلمی در ادامه داستان زن ها فرشته اند قسمت اول است که در سال ۸۶ اکران شد و موضوع آن زنانی بود که شوهرانشان به آنها خیانت کرده اند و آنها در پی تلافی هستند…

سحر قریشی، نیوشا ضیغمی، محمدرضا شریفی، سیروس همتی در کنار دیگر بازیگران در این فیلم ایفای نقش می کنند.

«پیشی میشی» به تهیه کنندگی احمد احمدی یک کمدی شاد برای کودکان و نوجوانان و خانواده است که فیلمبرداری آن در تهران انجام شده است.

رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری، سپهر سهرابی، مهدی حدادی، نفیسه روشن، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر، عباس محبوب از بازیگران پیشی میشی هستند.

«آنجا همان ساعت» نیز به تهیه کنندگی سیروس الوند نیز در مورد زندگی رعنا (معلم مقطع ابتدایی) و امیر (کارگر کارگاه بلورسازی) است که زندگی عاشقانه خود را در محله قدیمی، در حاشیه شهر آغاز کرده‌اند غافل از آنکه شیطنتی جنون آمیز خوشبختی ساده آن‌ها را نشانه گرفته است…

پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت‌دوست، سعید پیردوست، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان، یوسف فروتن ، فاطمه خانوردی، احسان کاردان و داریوش آهنچیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.