واکنش سرمربی بارسلونا به تنش میان مسی و سارابیا

کیکه ستین نسبت به تنش میان ستاره آرژانتینی و دستیارش در دیدار برابر سلتاویگو واکنش نشان داد.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از ایسنا، بارسلونا بامداد سه‌شنبه در هفته سی و سوم لالیگا برابر اتلتیکومادرید قرار می‌گیرد و در صورت امتیاز از دست دادن احتمال قهرمانی‌اش کمتر می‌شود. کیکه ستین در نشست خبری پیش از بازی گفت: باید تلاش کنیم در همه بازی‌ها پیروز شویم و سپس منتظر اتفاق‌ها بمانیم.

در دیدار برابر سلتاویگو تنشی میان لیونل مسی و ادر سارابیا دیده شد و یک روز پس از بازی رسانه‌های اسپانیایی تصاویرش را منتشر کردند. سرمربی بارسا در این رابطه اظهار کرد: اتفاق خاصی رخ نداد، فقط یک مکالمه بود و همین.

سرمربی اسپانیایی در مورد وضعیت آرتور صحبت کرد که بر اساس اعلام رسانه‌ها با یوونتوس قرارداد امضا کرده است. او گفت: او در اختیار ماست. من این چنین فکر می کنم. او بازیکن بارساست و قول داده است یکی از اعضای تیم باشد و در راستای اهداف تیم کار کند.

آنتوان گریزمان چند بازی است که نیکمت نشین شده است. ستین در این رابطه اظهار کرد: تنها یازده بازیکن می‌توانند بازی کنند. گاهی اوقات برخی‌ها بازی می‌کنند و برخی اوقات نه. برای هر بازی باید تصمیم گیری کرد. با این حال هر بازیکن اهمیت و شانس‌های خود را دارد.

سرمربی بارسلونا در مورد نحوه شکست دادن تیم دیگو پابلو سیمئونه اظهار کرد: اتلتیکو تیم فوق العاده منسجمی است و خیلی خوب برای گلزنی برنامه ریزی می کند. تیم سرسختی است. ما باید بین خطوط حرکت کنیم، ضد حمله ها و ضربات شروع مجدد را کنترل کنیم. همچنین بازیکنان باهوش این تیم را متوقف کنیم.

او افزود: اتلتیکو تیم بزرگی است و می داند چه کار کند. آنها ما را در شرایط سخت قرار داده اند. این بازی مانند دیگر دیدارهای باقی مانده اهمیت دارد.

ستین در ادامه به رئال مادرید اشاره کرد و گفت: ما تنها می توانیم بازی های خودمان را کنترل کنیم. نمی توانیم روی حریف تمرکز کنیم و هر اتفاقی که بیفتد باید به خودمان فکر کنیم.

سرمربی بارسلونا در مورد تنش در میان تیم اظهار کرد: زمانی که برد به دست نمی آید و پیروز نمی شوید همه دنبال یک چیز هستند. این سیرکی است که در آن قرار گرفته ایم. رابطه میان بازیکنان و کادر فنی خوب است. درست است که در برخی از لحظات مهم با هم موافق نیستیم اما موضوع قابل ذکری نیست.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.