رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا

تیم استقلال در دیداری از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در حالی میزبان سایپا خواهد بود که چند محروم و مصدوم دارد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از خبرآنلاین، در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر تیم استقلال تهران از ساعت ۲۱ امشب میزبان سایپای رده چهاردهمی است. تیم سایپا با گذشت ۲۱ هفته از رقابت‌های لیگ با کسب ۱۹ امتیاز بالاتر از شاهین بوشهر و پیکان تهران ایستاده است.

استقلال تهران در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که پیش از سایپا یک بازی معوقه برگزار کرد و حاصل آن شکست دو بر یک مقابل تیم فولاد خوزستان بود. استقلال در این مسابقه علاوه بر از دست دادن نتیجه، علی کریمی و عارف غلامی را هم به علت دریافت کارت قرمز برای مسابقه مقابل سایپا از دست داد.

آبی پوشان تهران برای این مسابقه فرهاد مجیدی را روی نیمکت نخواهند داشت و او به علت اخراج در دیدار برابر فولاد باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش باشد و مجید نامجومطلق به عنوان دستیار اول نکات مدنظر او را به بازیکنان منتقل خواهد کرد.

همچنین مرتضی تبریزی و رضا آذری دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که به علت پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفته و برای هفته‌ها دور از میادین خواهند بود که به علت فراوان برای فصل بعدی می‌توانند به ترکیب اصلی اضافه شوند.

با توجه به مصدومیت تبریزی و امیرارسلان مطهری و همینطور خروج محسن کریمی از لیست استقلال در حال حاضر علی دشتی و ذکریا مرادی دو بازیکنی هستند که می‌توانند با توجه به غیبت دیاباته در کنار مهدی قائدی خط حمله را تکمیل کنند؛ به نظر می‌رسد دشتی با توجه به تجربه بیشتر در ترکیب آبی‌ها در کنار قائدی به میدان برود.

 

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، هروویه میلیچ،  سیاوش یزدانی ، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، مهدی قائدی و علی دشتی

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.