کاهش ۵ تا ۱۰ درجه دما در نوار شمالی کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا (۶ و ۷ تیر ماه) کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد همراه با وزش باد شدید در برخی نقاط استان‌های واقع در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان، اظهار کرد: طی سه روز آینده در بعضی ساعات در استان‌های ساحلی دریای خزر و در ساعات بعدازظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعدوبرق رخ خواهد داد.

وی افزود: طی سه روز آینده دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

به گفته ضیاییان، روز دوشنبه (۹ تیر) نیز در نواحی مرکزی و شرقی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و روز سه‌شنبه (۱۰ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران، ‌گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی  در ادامه ضمن بیان اینکه  طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: این وضعیت جوی در منطقه زابل موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ تیر ماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۳۴ و حداقل دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۸ تیر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداکثر دمای  ۳۴ و حداقل دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.