دلیل ازدواج نکردن بازیگر سریال « نون.خ»

هدیه بازوند، بازیگر سریال«نون.خ» پس از حضور در برنامه «دورهمی» یک خاطره از گم شدنش برای رفتن، سر صحنه فیلمبرداری تعریف کرد و اعلام کرد که در پیدا کردن مسیر بسیار ضعیف است.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شب گذشته(جمعه ۳۰ خرداد) ، میزبان هدیه بازوند، بازیگر سریال «نون. خ» بود. این بازیگر درباره عدم توانایی در مسیر یابی و دلیل ازدواج نکردنش صحبت کرد.

مهران مدیری در بخشی از برنامه رو به مهمان خود گفت: «خانم بازوند بسیار در مسیر یابی ضعیف هستند، حتی ممکن است از خانه خودشان هم خارج می‌شوند گم شوند.»

بازوند هم در پاسخ گفت: «بله، دقیقا این مشکل من است که بسیار در پیدا کردن مسیر ضعیف هستم، یکبار برای ضبط سریال «نون. خ» باید می‌رفتیم روستاهای نزدیک امامزاده داوود. با همکاران بودیم و آن شب برف سنگینی می‌آمد و من چون در جنوب بزرگ شدم تا به حال برف ندیده بودم و راه رفتن روی آن را هم بلد نبودم. به بچه‌ها گفتم من یک مقدار آرام‌تر می‌آیم، سرم را آوردم بالا دیدم رفته‌اند، ساعت هم ۱۲ شب بود و من گم شده بودم، یکدفعه دو پسر بچه آمدند نزدیکم و چون من خیلی ترسیده بودم اول گفتم بابای من را ندیدید؟ که فکر نکنند تنها هستم بعد از آنها پرسیدم اینجا کجا فیلمبرداری می‌کنند؟ از آن به بعد همه بخاطر این موضوع به من می‌خندند.»

مجری برنامه درباره دلیل ازدواج نکردن این بازیگر پرسید و بازوند در پاسخ گفت: «تا به حال برایم پیش نیامده اما امیدوارم بعد از این برنامه پیش بیاید، چون خیلی از افراد آمدند و روی این صندلی نشسته‌اند و بعد از برنامه ازدواج کرده‌اند.»

بازیگر سریال« نون.خ» ادامه داد: «جدای از شوخی، موضوع این است که تا حالا فرد مناسب و مورد نظرم را پیدا نکرده‌ام، کسی که ملاک‌های من را داشته باشد، تا کنون سراغم نیامده است.»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.