ستین: بعید است بارسلونا در تمام بازی‌هایش تا پایان فصل پیروز شود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به هواداران این تیم هشدار داد انتظار نداشته باشند که تیم محبوب‌شان تا پایان فصل جاری همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از تسنیم، کیکه ستین در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه تیمش مقابل سویا که 30 دقیقه بامداد شنبه در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان برگزار می‌شود، به خبرنگاران گفت: بعید است که ما تا پایان فصل همه بازی‌های‌‌مان را ببریم. با این حال من این پتانسیل را در تیمم می‌بینم. واقعیت فعلی درباره تیم ما این است که از زمان ازسرگیری مسابقات لیگ ما هر دو بازی‌مان را برده‌ایم و در آنها 6 گل زده‌ایم و هیچ گلی هم دریافت نکرده‌ایم. این آمار خوبی است و در واقع از آمار سایر تیم‌ها بهتر است. با این وجود سخت است که از تمام بازی‌های‌مان 3 امتیاز بگیریم هرچند غیرممکن نیست.

ستین با اعتراف به اینکه بازی در ورزشگاه خالی از جمعیت رامون سانچس پیسخوان – ورزشگاهی که معمولاً سر و صدای زیاد هواداران سویا تیم‌های میهمان را به دردسر می‌اندازد – به نفع کاتالان‌ها خواهد بود افزود: خالی بودن ورزشگاه ممکن است به نفع ما باشد اما همه چیز به این بستگی دارد که روند بازی چگونه پیش برود. اینکه هواداران سویا فشار زیادی به تیم میهمان می‌آورند یک واقعیت است. با این حال ما بازی سختی پیش رو داریم و اگر آن را ببریم، اعتماد به نفس‌مان بالا می‌رود هرچند که نتیجه این بازی تعیین کننده سرنوشت قهرمانی‌مان نخواهد بود.

ستین در پایان با ابراز نارضایتی از تغییر شیوه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و تک حذفی و متمرکز شدن آنها در شهر لیسبون اظهار داشت: به نظرم شرایط بدتر شده است اما این برای همه تیم‌هاست نه فقط بارسلونا. در بازی‌های رفت و برگشتی امکان جبران یک اشتباه وجود داشت اما الان این امکان دیگر وجود ندارد. با این وجود این تصمیمی است که یوفا گرفته و ما هم باید تابع آن باشیم. در مورد بازی برگشت‌مان با ناپولی (در مرحله یک هشتم نهایی) اما امیدوارم که این بازی در نوکمپ برگزار شود و گرنه این یک امتیاز بزرگ برای حریف خواهد بود چون آنها بازی رفت را در خانه خودشان و در حضور هواداران برگزار کردند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.