تکلیف وجوه واریزی در طرح فروش فوق‌ العاده چه می‌ شود؟

جلالی گفت: یک هفته بعد از انتخاب مشتریان نهایی در قرعه کشی، پول سایر افراد از طریق شماره شبای آنان بر می‌گردد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید مهدی جلالی معاون مالی ایران خودرو گفت: نظر به اینکه پول‌های واریزی در اختیار خودروساز قرار نمی‌گیرد و همچنین بنابر محدودیت‌های قانونی که از طرف بانک‌های عامل مطرح شده، امکان تعلق گرفتن سود به وجوه واریزی متقاضیان وجود ندارد.

او با بیان این مطلب که در طرح فروش فوق‌العاده متقاضی باید ۵۰ درصد قیمت خودرو را بپردازد، اظهار کرد: مبالغ متقاضیان ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران خودرو به حساب سه بانک ملت، تجارت و صادرات واریز می‌شود.

جلالی تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی کل مبلغ ۱۵ هزار نفر پذیرفته شده در طرح فروش فوق‌العاده به حساب ایران خودرو واریز خواهد شد.

معاون مالی ایران خودرو تصریح کرد: یک هفته بعد از انتخاب مشتریان نهایی در قرعه کشی پول سایر افراد (غیرپذیرفته‌شدگان در قرعه‌کشی) از طریق شماره شبای آنان مسترد می‌شود.

او در ارتباط با محدودیت‌های در نظر گرفته شده در طرح فروش فوق‌العاده این دوره گفت: در چارچوب‌های منطقی در نظر گرفته شده مداخله واسطه‌ها در بازار به کمترین حد ممکن کاهش می‌یابد و باید خودرو به دست مشتری واقعی برسد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.