رصد ریتوئیت‌ها، قابلیت جدیدی که به توییتر اضافه می‌شود

بر اساس اطلاعات به دست آمده از توئیتر، توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی در حال اضافه کردن یک قابلیت جدید برای بررسی و رصد ریتوئیت‌ها هستند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، تاکنون قابلیت‌های مختلفی برای بهبود تجربه کاربران توئیتر ارائه شده است. همیشه توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی سعی داشته‌اند که با در نظر گرفتن بهترین قابلیت‌های موجود، برنامه خود را بروزرسانی کنند. به تازگی خبری از توئیتر در فضای مجازی منتشر شده است که از ارائه یک قابلیت جدید در آن خبر می‌دهد.

 

کشف قابلیت جدید توئیتر

یکی از کاربران فضای مجازی به نام «جین مانچون وانگ» که به کشف کردن قابلیت‌های جدید توئیتر شهرت دارد به تازگی از یک ویژگی جدید در این شبکه اجتماعی پرده برداشت. بر اساس گفته‌های وی، توسعه‌دهندگان توئیتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی در این شبکه اجتماعی هستند. این قابلیت تعداد ریتوئیت‌های فرد به ازای هر کامنت را به نمایش می‌گذارد. باید به این مسئله اشاره کرد که این ویژگی جدید کاملا از بخش ریتوئیت جداست.

 

آزمایش قابلیتی دیگر در توئیتر

البته این تنها قابلیتی نیست که قرار است به توئیتر اضافه شود. بر اساس گفته‌های جین مانچون وانگ، توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی در حال بررسی یک صفحه اختصاصی برای ریتوئیت‌های گوشی‌های اندرویدی هستند. در واقع این صفحه مکانی خواهد بود که تمام ریتوئیت‌های دریافت شده در آن به نمایش در می‌آید. در همین بخش به صورت جداگانه ریتوئیت بدون کامنت دریافتی کاربر نیز نشان داده می‌شود.

به طور کلی توئیتر همیشه در حال آزمایش کردن قابلیت‌های جدید است. البته این اتفاق برای شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز رخ می‌دهد، اما هیچکس نمی‌داند که کدام یک از این ویژگی‌های آزمایشی به مرحله عرضه نهایی می‌رسند. همیشه قرار نیست قابلیت‌های جدید به مرحله عرضه برسند و این یعنی تاکنون صدها قابلیت آزمایشی برای شبکه‎‌های اجتماعی مختلف عرضه شده اما همه آن‌ها به مرحله انتشار نهایی نرسیده‌اند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.