بشار: هر اتفاقی بیفتد پرسپولیس قهرمان لیگ است

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دوست دارد شجاع به تیم ملی دعوت شود و روبه‌روی او بازی کند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از روزنامه خبر ورزشی، بشار رسن می‌گوید میزان افراد مبتلا در کشور عراق مانند ایران نیست. او خودش با رعایت نکات بهداشتی در خانه قرنطینه است تا زودتر این ویروس ریشه‌کن شود. تازه‌ترین حرف‌های هافبک عراقی پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

بشار با کرونا این روزها چه می‌کنی؟
من هم مثل اکثر مردم در خانه هستم و تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کنم تا فرم بدنی‌ام حفظ شود. واقعاً قرنطینه و اینکه مدت زیادی در خانه بمانی سخت است. امیدوارم این ویروس لعنتی هر چه زودتر نابود شود و زندگی به روال عادی بازگردد.

معلوم است خیلی به تو سخت می‌گذرد.
بله من عادت به این چیزها ندارم و برایم خیلی دشوار است که چند روز فقط در خانه بمانم و جایی نروم. دارم دیوانه می‌شوم. واقعاً از قرنطینه کلافه شدم. کاش زودتر این روزها تمام شود.

یکی از مسائلی که فوتبال دنیا با آن درگیر است موضوع تمام شدن یا از سر گیری مسابقات باشگاهی است.
خب ببینید کرونا مسئله بسیار مهمی است و کل دنیا درگیر آن است. به نظرم چیزی که اهمیت دارد سلامتی مردم و اعضای تیم‌هاست. امیدوارم این ویروس به نحوی کنترل شود و شاهد شروع بازی‌ها باشیم، چون خودم به شدت دلتنگ بازی کردن و دیدن دوستانم هستم.

بعضی‌ها در ایران می‌گویند باید همینجا پایان مسابقات اعلام شود بدون اینکه پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند، نظر تو چیست؟
این کار کم‌لطفی در حق پرسپولیس و هوادارانش است. تیم ما زحمات زیادی کشیده و با اختلاف صدرنشین لیگ است. اگر قرار به اتمام لیگ است باید جام به پرسپولیس برسد. در هر صورت فکر می‌کنم قهرمان لیگ برتر مشخص است و ما امسال هم قهرمان خواهیم شد.

در لایو مشترکی که با شجاع خلیل‌زاده داشتی آرزو کردی به تیم ملی دعوت شود، درست است؟
بله، شجاع واقعاً مدافع توانمند و خوبی است که در این چند فصل کمک زیادی به پرسپولیس کرده است و به نظرم می‌تواند در تیم ملی ایران بازی کند. به شخصه خیلی دوست دارم در بازی برگشت انتخابی جام جهانی در تهران شجاع در ترکیب ایران باشد و روبه‌روی او بازی کنم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.