وزیر ارتباطات: دولت تمام توان خود را برای مراقبت از سلامتی مردم به‌کار گرفت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه کمبودی برای تامین کالاهای اساسی مردم در شرایط کنونی نداریم، گفت: دولت تمام توان خود را برای مراقبت از سلامتی مردم به کار گرفت.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از تسنیم، محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر معین  مازندران در ارتباط ویدیو کنفرانسی با ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای مازندران، با اشاره به اقداماتی که دولت در حوزه مبارزه با ویروس کرونا انجام داده است، اظهار داشت: دولت علاوه بر جنگ باویروس کرونا همزمان با تحریم‌های ظالمانه نیز در حال جنگ است.

وی با تاکید بر اینکه دولت تمام توان خود را برای مراقبت و سلامتی مردم به‌کار گرفته است، افزود: در حال حاضر در کشور برای تامین نیازمندی‌های ضروری مردم کمبودی نداریم و این درحالی است که در کشورهای مختلف شاهد کمبود اقلام ضروری مردم در شرایط فعلی هستیم.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه در روزهای نخست شناسایی این ویروس در اقلامی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده مشکلاتی وجود داشت، تصریح کرد: با همدلی و حرکت جهادی کمبود های اولیه برای کالاها و مواد حفاظتی برطرف شده و هم اکنون در بیمارستانهای استان مازندران تا سه روز تجهیزات تامین شده و در برخی استان‌ها تا یک هفته ذخیره شده است.

وزیر معین ستاد مقابله با کرونا در مازندران با اشاره به وحدت کلمه ای که در کشور ایجاد شده است، گفت: امیدواریم این وحدت کلمه از گزند تفرقه و اختلافات بی مورد مصون بماند و ادامه داشته باشد.

وی تدبیر تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا را توسط مقام معظم رهبری تدبیر مناسبی عنوان کرد  و افزود: تمام دستگاهها را در زیر یک چتر واحد برای مبارزه با این ویروس جمع کرده است.

آذری جهرمی با اشاره به روند مناسب درمان و پیشگیری از بیماری کرونا در استان مازندران، گفت: در استان مازندران همین طور که به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت جدی پرداخته شده است باید از افراد بیمار چه در نقاهتگاه ها و چه در منازل مراقبت شود.

وی پرداختن به بحث نقاهتگاه ها را یکی از موارد مهم در کنترل بیماری عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود بیماران به مدت دو هفته در نقاهتگاهها یا خانه بمانند و در سطح جامعه تردد نداشته باشند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.