جدیدترین میان‌رده شیائومی معرفی شد!

شیائومی گوشی میان‌رده جدید خود، Mi ۱۰ Lite را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و با پشتیبانی از ۵G رونمایی کرد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، این روز‌ها خیلی از عرضه گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از ۵G و با قیمت مناسب در سال ۲۰۲۰ می‌شنویم، اما تا به حال هیچکدام از آن گوشی‌ها را ندیده بودیم. شیائومی به تازگی یکی از این دست گوشی‌ها را معرفی کرده است. نام این گوشی Mi ۱۰ Lite است که با قیمت ۳۵۰ دلاری، دارای فناوری ارتباطی نسل بعد است. شیائومی Mi ۱۰ Lite نسبت به Mi ۱۰ اصلی متفاوت خواهد بود، اما همان ظاهر و ویژگی‌ها را دارد. مغز این گوشی هوشمند یک پردازنده Snapdragon ۷۶۵G است که با فناوری مایع LiquidCool خنک می‌شود.

روی این گوشی یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی از جنس AMOLED قرار داده شده است که نسبت به مدل اصلی آن کمی کوچکتر است. شیائومی همچنین در محل قرارگیری دوربین سلفی تغییر ایجاد کرده است و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن را در یک ناچ قطره‌ای شکل قرار داده است. پشت این دستگاه هوشمند چهار دوربین در نظر گرفته شده است که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل قدرت دارد. جزئیاتی درباره سه دوربین دیگر پشتی این گوشی منتشر نشده است. با این حال، شیائومی چند قابلیت این دوربین‌ها از جمله عکسبرداری حرفه‌ای، لرزشگیر دست، هوش مصنوعی دوربین و دیگر قابلیت‌های آن را تبلیغ کرده است.

Mi ۱۰ Lite ۵G با یک باطری به ظرفیت ۴۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت کار می‌کند که با یک شارژر ۲۰ واتی و با فناوری شارژ سریع شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند میان‌رده شیائومی ۷.۹۸ میلیمتر ضخامت دارد و جرم آن تنها ۱۹۲ گرم است. این گوشی قرار است با رنگ‌های سفید، خاکستری و سبز در بازار‌های جهانی عرضه شود. این گوشی قرار است در اوایل ماه می‌در بازار عرضه شود و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۳۵۰ یورو خواهد بود و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۵۰ یورو بیشتر قیمت خواهد داشت.

این گوشی می‌تواند به عنوان یک رقیب جدی برای نوکیا ۸.۳ باشد که از فناوری ارتباطی ۵G پشتیبانی می‌کند چرا که قیمت گوشی نوکیا ۶۰۰ یورو است و هر دوی این گوشی‌ها از پردازنده Snapdragon ۷۶۵G استفاده می‌کنند. به همین دلیل مدل جدید Mi ۱۰ می‌تواند گوشی بسیار به صرفه‌ای باشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.