ژاوی: می‌خواهم به بارسلونا برگردم

ستاره سابق تیم بارسلونا گفت: دوست دارم به عنوان سرمربی به ورزشگاه نیوکمپ برگردم.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد قطر و ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا در گفتگو با یک نشریه اسپانیایی در رابطه با پذیرش مربیگری تیم بارسلونا اظهار داشت: اگر قرار باشد به عنوان سرمربی به نیوکمپ (ورزشگاه اختصاصی تیم بارسلونا) برگردم، با هیجان زیاد منتظر بازگشتم هستم.

او ادامه داد: سال‌ها پیش آماده سرمربیگری در تیم بارسلونا نبودم. حالا که مدتی را به عنوان سرمربی تیم السد بوده ام تجربیات بسیاری خوبی کسب کرده ام. اگر الان به عنوان سرمربی آبی اناری پوشان انتخاب شوم دانش فنی لازم برای آموزش به بازیکنان را دارم.

پس از برکناری ارنستو والورده سرمربی پیشین بارسایی‌ها مسئولان تیم به ژاوی پیشنهاد سرمربیگری کاتالان‌ها را دادند، ولی ژاوی نپذیرفت.

ستاره سابق تیم بارسلونا درباره شرایط سرمربیگری خود در این تیم اظهار کرد: من می‌خواهم با افرادی که کار کنم که اعتماد به نفس داشته باشند، وفادار باشند و اعتبار فنی بالایی داشته باشند. من نمی‌خواهم در اطرافم کسانی باشند که برای تیم حاشیه درست کنند. من دوست دارم همه با هم هماهنگ باشند.

او افزود: من در تصمیم گیری‌ها دوست دارم نظرات افراد مختلف را بدانم و دستورات از بالا به من صادر نشود. در حال حاضر در تیم السد قطر تصمیم گیری هایمان درباره تیم به صورت افقی است. قبل اتخاذ هر تصمیم با اعضای کادر فنی مشورت می‌کنم، اگرچه نظر نهایی را من می‌دهم.

ژاوی درباره پیش بینی یوهان کرایف اسطوره باشگاه بارسلونا درباره این که گفته بود، ژاوی یک روز سرمربی تیم بارسلونا می‌شود بیان کرد: کرایف به من گفت روزی مسئولان تیم بارسلونا به سراغ تو خواهند آمد. اگر فوتبال یک دین باشد، کرایف خدای این دین است.

هافبک سابق آبی اناری پوشان درباره تیم فعلی بارسلونا اظهار کرد: من بسیاری از بازیکنان تیم فعلی را فوق العاده می‌بینم. ترشتگن بهترین دروازه بان جهان است. پیکه بهترین دفاع وسط جهان است. بوسکتس بهترین هافبک دفاعی دنیا است. لیونل مسی هم بدون شک بهترین بازیکن دنیا است.

او ادامه داد: به نظرم فرانکی دیونگ و آرتور ملو بازیکنانی هستند که می‌توانند آینده تیم بارسلونا را تامین کنند. آن‌ها ۱۰ سال دیگر به ستارگان این تیم تبدیل می‌شوند.

ژاوی افزود: نباید از نیمار جونیور که تیم بارسلونا او را در سال ۲۰۱۷ از دست داد غافل شد. او در ترکیب بارسلونا فوق العاده بود. اگر من سرمربی کاتالان‌ها شوم بدون شک نیمار را به تیم بر می‌گردانم.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره حضور خودش در ترکیب تیم ملی گفت: من در تمام زدنگی خود آرزو داشتم پیراهن تیم ملی را بپوشم. من برای انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی اسپانیا به خود افتخار می‌کنم.

ژاوی در پایان در رابطه با زندگی خود در کشور قطر اظهار کرد: در اینجا تعصبات قومی وجود دارد. بسیاری از موارد هستند که در این کشور باید اصلاح شوند که نیاز به زمان دارد. البته این کشور ویژگی‌های مثبتی هم دارد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.