ربیعی: افتخار می‌کنم که بخشی از عمرم را در سپاه گذراندم

سخنگوی دولت با تبریک روز پاسدار گفت: من همواره مفتخر هستم که بخشی از عمر خود را در سپاه گذراندم، سال‌هایی که سایه‌اش همیشه بر سالیان زندگی‌ام سنگینی داشته است.

به گزارش کیوسک تایمز، علی ربیعی با انتشار تصویری از دوران جنگ در یادداشتی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار نوشت:

ما پاسدار را به عنوان یک مفهوم از نهاد ایجاد شده از درون یک ملت برای دفاع از تمامیت ارضی و آنچه بخاطرش انقلاب کردیم، می‌شناسیم.

من همواره مفتخر هستم که بخشی از عمر خود را در سپاه گذراندم، سال‌هایی که سایه‌اش همیشه بر سالیان زندگی‌ام سنگینی داشته است.

نام گذاری روز تولد امام‌حسین(ع) به عنوان روز پاسدار، پرمعناست. امام حسین(ع) پاسدار آزادی، آزادگی، اخلاقی عمل کردن حتی در میانه مبارزه نابرابر است.امام حسین(ع) نماد مسئولانه زیستن، فدا شدن برای هدف خود و زندگی دیگران و همچنین درآمیختن عقیده و عمل در عالی‌ترین مرتبه‌اش جهاد است: مبارزه برای احیای دنیا و آخرت جامعه.

این روز را بهانه‌ای برای بیان تلاطم‌های پر از بیم و امید امروز کرده و معتقدم ما نیاز داریم که مفهوم حقیقی پاسدار را در زندگی و روابط اجتماعی خود بیشتر معنا ببخشیم و از ارزش های اجتماعی که ما را بیشتر در کنار هم نگه دارد و از اخلاق محافظت کند، پاسداری کنیم و به تاسی از مشی پاسداری، هوای همدیگر را بیشتر داشته باشیم.

بیایید همه پاسدار هم باشیم. از حسین‌(ع) آزادگی، عدم عدول از مرزهای اخلاقی و مسئولیت‌پذیری در قبال دیگران حتی به قیمت جان خود و خانواده را آموزه‌ای برای خود بسازیم.

در تصویر در ردیف دوم، نشسته در میانه (نفر سوم ردیف دوم از سمت راست) «علی ربیعی» سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.