واکنش علی ضیا به پاسخ وزیر ارتباطات درباره قطعی تلفن همراهش!

علی ضیا، مجری تلویزیون با انتشار یک توئیت به پاسخ وزیر ارتباطات در مورد سوالی که مطرح کرده بود واکنش نشان داد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش بود که اعلام شد به مشترکان اپراتور‌های تلفن همراه ۱ ماه برای پرداخت بدهی وقت داده شده است. اما ظاهرا نه تنها چنین اتفاقی نیفتاد بلکه برخی از مشترکان از یکطرفه شدن و حتی قطع سیم کارت خود خبر دادند.

یکی از این افراد علی ضیا، مجری تلویزیون بود که با انتشار یک توئیت در توئیترش از قطع سیم کارت یکی از اقوام نزدیک خود و یکطرفه شدن تلفن همراهش خبر داد. این توئیت علی ضیا با پاسخ جهرمی همراه بود. جهرمی در پاسخ به ضیا ضمن اعلام برخورد با اپراتور‌های متخلف ضمن اشاره به اینکه طرح اعلام شده برای افراد ضعیف جامعه بوده به او توصیه کرد که قبض تلفن همراهش را پرداخت نماید.

این پاسخ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با واکنش علی ضیا همراه بود. ضیا با انتشار توئیتی در واکنش به آذرجهرمی نوشت: «آقای جهرمی عزیز تشخیص قشر ضعیف از قوی جامعه در حوزه اختیارات شما نیست و این حرفا دردی از کسی دوا نمیکنه، خط من ١ روز بعد از اعلام صورتحساب یک‌طرفه شد، چون پیگیر هستید پیشنهاد می‌کنم یه جستجو در توییتر انجام بدین مشکلات مشابه زیاده واسه جریمه، به هرحال مسئولیت اپراتور‌ها با شماست.»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.